9/27/2004

تفكر علمي...

واقعا اين ديگه كاملا برام اثبات شده كه داشتن درجات بسيار در دانش به هيچ روي تضمين كننده تفكر علمي و منطقي نيست... اين روزها واقعا اوج نما يش جهالت افراد را به وضوح و بي هيچ كتماني مي شود ديد. من هميشه فكر مي كردم خرافات بيشتر نزد زنان كم سواد و يا كساني كه به واسطه نداشتن قدرت متوسل به نيروهاي غيبي مي شوند هست.اماانگار زياد هم تئوري كاملي نيست ...مثلا من خانوم دكتر جواني را مي شناسم كه به محض خريدن ماشين نو حيوان بي نوايي را به كشتن داد كه مبادا چشم بخورد!!!! و يا هر شب مي نشيند و براي فك و فاميل فال قهوه مي گيرد! و كلي هم در فاميل مريد دارد كه بله فال اين خانوم دكتر حرف ندارد! و برادر مهندسش هم بدون مشورت با قهوه!يعني همون سركار خانوم دكتر هيچ حركتي نمي كند!!....مثالهايي از اين دست بسيار است و حتما هر كدامتان نظير اين تحصيلكرده هاي فال گير را بسيار ديده ايد...و اما اين اقاي دكتر فتح الله يزدي يا همان اهوراپيروز خالقي يزدي ديگر شاهكار جهالت است يا بهتر بگويم يك شارلاتان واقعي كه بحثي پيرامون ان ندارم چون به زعم من همانگونه كه مخالفان ان در اشتباهند باورمندان ان نيز در جهلي مركب اسيرند كه با اين خطوط و وقت اندك درماني برايشان حاصل نمي شود. .. اما مخالفان ان نيز افراد جالبي هستند!مثل اينكه من بگويم قرار است 3 روز ديگر من با دوچرخه ام در كره مريخ با يكي از روساي انجا كاپوچينو و كيك بخورم ! بعد عده اي بر سر زنان دليل و برهان بياورند كه با اينكار روحيه ما ضعيف ميشه !!!
به هر روي براي جامعه خودم عميقا متاسفم كه اينچين با خرافات درگير است و شفاي بيمارش را در فلان حرم, شوهر براي دخترش از فلان دعا نويس و خانه اي بهتر را از فلان امام زاده طلب مي كند!
===================
اتفاقا مطلب كه بي ربط به اين موضوع هم نيست ديروز در وبلاگ هودر بود كه ساي بابا كه معرف همه هست و بعضا مريدان بسياري در ايران هم دارد كه هر ساله به حضور ايشان شرفياب هم مي شوند ! مرتكب اعمال شنيع جنسي ! با مريدان و كودكان انها شده است...ديروز با غزل و رضا دراين مورد حرف ميزدم وهر 3تا ايمون كلي دوست و اشنا مي شناختيم كه براي درك محضر ايشان جور هندوستان را كشيده بودند!!!و به قول غزل حتما چيز خور شدن و برگشتن!!!!!
=================
در اخر باز هم از غزل گلم كه بي نهايت مهربون و جناب اقاي مهربان همسر گل تشكر كنم و اميدوارم بهشون خوش بگذره و ديگه هيچوقت پشت هيچ در بسته اي نمونند! ; )....
دوستون دارم و باي

0 Comments:

Post a Comment

<< Home